BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cinderella menanti puteranya??!!!


cinderella, snow white, rapunzel...... fairy tales yg mgkn korang sendiri pnah baca tyme budak2 kan.. besa nya budak pompuan la yg gila kan fairy tales.. x terkecuali aku sendiri.. kisah yg paling aku suka adalah cinderella.. smpai kdg2 aku terbawak kisah ini hingga zaman ini.. korang pcaya tak yg kisah cinderella ini masih wujud pada zaman ini.. cinderella yg mcari putera hati nya... datang ke majlis tari menari.. pulang tepat jam 12 mlm.. kehilangan sebelah kasut nya.. korang pcaya x? aku? aku pcaya kot.. sbb kisah2 fairy tales ini lah sbnrnya mybb kan aku byk b'fkr.. memberi harapan dan aher nya harapan itu musnah begitu sahaja... kdg2 aku berangan sendiri.. ada ke putera yg akan datang melamarku.. berlutut smbil memegang cincin.. n kata will u marry me my princess??? ada ke.. ntah la..aku sendiri x pasti snbrnya.. kbykn kisah cinta yg aku lalui x seindah kisah cinderella, snow white mahupun rapunzel.. adakah kisah ku akan berakhir dgn kebahgiaan spt puteri2 fairy tales itu?.. kalau ye siapa agaknya prince kpd princess ini?............

0 KaTaK MenCaruT: