BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

hurhHHH....

huRh...staRtiNg My bLog 2DaY wiF keLuHaN ryTe.. HoHo.. aCtuaLLy sO ManY tO tyPe bUt diSeraNg keMalasaN utK tyPinG..waT a.... HaHa..i thinK diz is tHe last tyme im typing a bloG about My internal relationship.. juz kind of boring 2 mention abt dat anymore..haha..or he left me for dat fCuk hell busted women wateva..(izinkan saya myumpah utk hari ni je).. do u think i x ksah utk mlepaskan dia for dat women?!! NO!! aku x rela but i have to.. dat busted women ( blh dikategorikan sbg women ke?haha) telah mrampas my hell boyfren... did she even better than me? hahaha.. see..aku msh mmpu tersenyum..even laugh..LOL.. herm.. nk mratapi bnda yg dh jd pun x guna ryte.. its juz a part of faith n destiny.. i think.. yes it is.. juz i will owez doakan kbhgiaan both of u syg..until the very end of tyme (so cweet of me..hahaha)...



0 KaTaK MenCaruT: