BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

iTs DoNe..YaHoo!!!

finally i've done my assingnment... yehaaaa... juz now buat final touch then printing tyme... my IMC401 assignment cost RM18.50..wow..detail tuh... spent too much on assignment... but my dad say.."its ok...itu la study nama nye.."

mYra: ada sekor tenuk kitowg jumpa kat CC tadi. die kutuk aku pnye assignment. dah r pnat aku buat smpai x tdo mlm. snang2 je die kutuk assgnment aku. dah 2 siap kutuk aku lagi tuh. dia x sdar agak nye die tuh mcm tnuk.

FiFieY: si tenuk 2 mmg.. adik beradik dgn cipan, baboon n tapir. si tenuk ni kira mcm adik bongsu cipan.. aku nk kena show gmbar tenuk n adik beradik die jgk ke.. xperlu r keyh.. pndai2 r pk.. aku bengang gak kat die tuh.. jelez r tuh tgk assignment org lain cntek..

0 KaTaK MenCaruT: